אפליקציות ללימוד אנגלית

Teach Your Monster to Read

Teach Your Monster To Read הוא משחק עטור פרסים שעזר למיליוני ילדים ללמוד לקרוא באנגלית. במשחק הילד יוצר מפלצת ולוקח אותה למס קסום בו הוא מלמד אותה לקרוא ולומד בעצמו תוך כדי. מתאים בעיקר לגיל הרך ולגילאי יסודי. 

גילאים: 3-6 | מחיר: 18 ש"ח 

להורדה: Google Play , App Store

ABC Alphabet Game

משחק מצוין ללימוד אותיות באנגלית לילדים ופעוטות. המשחק מתאים לילדים בגילאי הגן ומסייע להם ללמוד אותיות ומילים באנגלית כמו פירות, צבעים, חיות ועוד.

להורדה: Google Play

Sesame Street

באפליקציה החינמית של הסדרה המפורסמת – רחוב סומסום, תוכלו למצוא מאות סרטונים, שירים, פעילויות ומשחקים חינוכיים שיעשירו וילמדו את ילדכם בהנאה רבה!

להורדה: Google Play , App Store

Khan Academy Kids

אפליקציה זוכת פרסים אשר פותחת ע"י מיטב המומחים מתחום החינוך. באפליקציה אלפי שיעורים, פעילויות, משחקים, ספרים סרטונים ועוד, בנושאים שונים ובתחומי למידה מגוונים. 

גילאים: 2-8 | מחיר: חינם

להורדה: Google Play , App Store

Super Simple

באפליקציה של Super Simple תוכלו למצוא את כל השירים, הסדרות והסיפורים של הערוץ האהוב והמוכר. התכנים הינם לימודיים, בטוחים ללא מודעות ומתחדשים מדי שבוע.  

להורדה: Google Play , App Store

Adventure Academy

Adventure Academy הינה תכנית למידה אינטראקטיבית המתאימה לגילאי 8-13. בתוך משחק הרפתקני זה תמצאו אוסף עצום של משחקים חינוכיים, ספרים לקריאה, אתגרי למידה ועוד. 

להורדה: Google play , App Store 

ABCmouse היא תכנית לימודים מקוונת לילדים בגילאי 2-8. התכנית באנגלית וכוללת לימודי קריאה וכתיבה, חשבון, גיאוגרפיה, מדעים ואמנות. ניתן לשחק במחשב הביתי או להוריד לנייד או לטאבלט.
מסלול הלמידה מציע תכנית מתוכננת בקפידה של יותר מ-850 שיעורים בעשר רמות שונות. ניתן להשתמש במנוי אחד לשלושה ילדים כשלכל אחד מסלול והתקדמות משלו.
הילדים יוצרים דמויות משלהם ונהנים מחוויית למידה מהנה הכוללת שירים, ספרים, משחקים ועוד המון פעילויות חינוכיות. כאשר ילדכם מסיים כל שיעור, הוא מודרך לשיעור הבא ומלא מוטיבציה להמשיך ללמוד על ידי מערכת תגמולים.

גילאים: 2-8 | מחיר: חודש ראשון חינם, לאחר מכן 9.95$ חודשי / 79.99$ שנתי

להורדה: Google Play , App Store