אפליקציות ללימוד חשבון

Matific - מטיפיק

לימוד חשבון - מטיפיק

מטיפיק (Matific) היא סביבת למידה עטורת פרסים שהוכיחה שהיא מסייעת בשיפור ציוני מבחני המתמטיקה ב -34%. מטיפיק תוכננה על ידי מומחים לחינוך מתמטי ברמה עולמית, ומתבססת על ניסיון רב בהוראה ומחקר במתמטיקה. ההתמקדות היא בלימוד ילדים כישורי ליבה מתמטיים בצורה מהנה, חינוכית ואינטראקטיבית.

גילאים: גן חובה – כתה ו | מחיר: 7 ימי ניסיון, לאחר מכן 34.90 ש"ח חודשי / 329 ש"ח שנתי

מחיר מיוחד לגולשי האתר !
30% הנחה בהזנת קוד קופון: KEF30
*על מנת ליהנות מההטבה יש לבצע את הרכישה דרך האתר ולאחר מכן ניתן להוריד גם את האפליקציה. 

הסוד של מיה

אפליקציות ללימוד חשבון - הסוד של מיה

הסוד של מיה הינו משחק חינוכי ואיכותי מבית מטח. למשחק שתי אפליקציות לימודיות המתאימות לגילאי 3-5: לספור בעשר אצבעות ומספרים וחשבון. בואו ללמוד עם מיה, מטר ושאר החברים מספרים וחשבון בצורה משעשעת, כיפית וחוויתית.

גילאים: 3-5 | מחיר: מספרים וחשבון – חינם / גרסה מלאה בתשלום. לספור בעשר אצבעות – 3.5 ש"ח. מנוי לאתר הסוד של מיה – 29 ש"ח חודשי / 249 ש"ח שנתי

להורדת האפליקציה מספרים וחשבון: App Store

להורדת האפליקציה לספור בעשר אצבעות: App Store 

Math Land

משחק הרפתקאות מהנה, משולב עם תרגילי חשבון ברמות שונות. תרגלו חיבור, חיסור כפל וחילוק. התקדמו בשלבים ועזרו לריי הפיראט להחזיר את הסדר לאי הפיראטים. משחק לימודי ומהנה עם מעל 25 שלבים. 

גילאים: 6-12 | מחיר: חינם | 3.99$ לגרסה המלאה

להורדה: Google PlayApp Store

Pet Bingo

משחק בינגו חוויתי מבית Duck Duck Moose. על כל אבן בינגו נמצא פיתרון לתרגיל שונה כאשר רמת התרגילים ניתנת לבחירה לפי רמות. הנושאים הנלמדים הינם חיבור חיסור כפל וחילוק. ניתן לעקוב אחרי התקדמות הילד ע"י דוחות מעקב באזור ההורים.

גילאים: 5-10 | מחיר: חינם

להורדה: Google Play , App Store

לוח הכפל בכיף

עזרו לקלי הקואלה במשחק הרפתקאות מהנה ולמדו את לוח הכפל תוך כדי! לימוד לוח הכפל מ-0 עד 12, מבוסס על טכניקת זיכרון, התאמת המשימות לרמת השחקן בעזרת אלגוריתם מיוחד. דרך מהנה ויעילה ללמוד ולזכור את לוח הכפל!

גילאים: 6-12 | מחיר: 17.90 ש"ח לגרסה המלאה

להורדה: Google PlayApp Store 

Endless Numbers

אפליקציית משחקי חשבון המתאימה לילדים הנמצאים בתחילת דרכם בלימוד חשבון ובהכרת עולם המספרים. בעזרת אנימציה מושקעת ומפלצות חביבות ילדכם ייהנו לתרגל כתיבת מספרים, לפתור תרגילים ולהתקדם בקצב האישי שלהם תוך כדי משחק מהנה וכיפי.

גילאים: 4+ | מחיר: חינם / 26 ש"ח – 57.90 ש"ח 

להורדה: Google Play , App Store

Dino Math Games

Dino Preschool ABC Math Games - משחק ללימוד חשבון

ספרייה חינמית עם עשרות משחקים ללימוד מתמטיקה בליווי דינו הדינוזאור! מתאים לפעוטות וילדים בגילאי 1-6 שנים. 

גילאים: 1-6 | מחיר: חינם

להורדבה: Google Play , App Store

Smart Grow

אפליקציית "Smart Grow" מלמדת ילדים מתמטיקה באמצעות שירים, משחקים ופעילויות מהנות. ילדים ילמדו לזהות ולכתוב מספרים עד 100, לספור לאחור מ -20 ל -1, לזהות סמלים מתמטיים פשוטים ולחבר ולחסר מספרים מ -1 עד 20.

גילאים: 3-6 | מחיר: חינם / 2.99$ לחודש / $14.99 למנוי חצי שנתי / 27.99$ לשנה 

להורדה: Google Play

אפליקציה מתמטית לילדים,  פותחה על ידי Usborne בשיתוף מומחי מתמטיקה. היא מציעה 8 מיני-משחקים מרתקים עם 40 רמות, מתמקדת במספרים עד 10 (ועד 20 בקרוב) ומלמדת ספירה, זיהוי מספרים, חיבור, חיסור ועוד. האפליקציה מותאמת אישית לכל ילד, משלבת תרגול בבית עם תכנית הלימודים ומעניקה חוויה משחקית מהנה שמחזקת את הביטחון העצמי של הילד ביכולותיו המתמטיות.

גילאים: 3-6 | מחיר: 7 ימי ניסיון חינם

להורדה: Google Play