אפליקציות ללימוד קריאה וכתיבה

המפלצות של קסם

המפלצות של קסם הוא משחק חינוכי זוכה פרסים שנועד לסלול את הדרך לרכישת הקריאה בקרב ילדים צעירים.
במשחק, קסם מארחת את הילדים וסוחפת אותם לעולם פנטזיה, הכולל עשרות שלבי משחק מדורגים, מאתגרים ומהנים. הילדים אוספים ומגדלים מפלצות קסומות ושובבות, ותוך כדי משחק רוכשים כישורי קריאה וכתיבה: הכרת האותיות וסימני הניקוד, בניית מילים, כתיבת האותיות, קריאת מילים ועוד.

גילאים: 4+, 6-8 | מחיר: חינם / 19.90 ש"ח לפתיחת כל השלבים

להורדה: Google Play , App Store

שובי - משחקי חשיבה לילדים

אוסף של משחקים מהנים ומעשירים ללימוד קריאה וכתיבה בעברית. החל מהכרת אותיות ה- א' ב' ועד לכתיבת משפטים שלמים. באפליקציה משוב מותאם ודרגת קושי משתנה בהתאם להתקדמות הילד, ליצירת חוויה מאתגרת תוך מתן תחושת הצלחה והנאה. 

גילאים: 2-99 | מחיר: חינם / 13 ש"ח להסרת פרסומות

להורדה: Google Play , App Store

לומדים לקרוא בעברית

אפליקציה חינמית ללימוד קריאה וכתיבה בעברית. במשחק הילדים לומדים על ידי שמיעה וראייה של אותיות עם ניקוד וגרירת האות המנוקדת למקום המתאים במילה. הילד לומד לקרוא עברית בקלות תוך כדי משחק והנאה.

גילאים: 4+| מחיר: חינם

להורדה: Google Play , App Store

אפליקציה מהנה שתלמד את ילדך את אותיות ה-א"ב על ידי הקראה של כל האותיות לפי הסדר וגם בצורה אקראית ומשחק של השלמת המילה החסרה לפי האיור המתאים.

גילאים: 4+| מחיר: חינם

להורדה: App Store

אפליקציה שמכינה ילדים לכיתה א' ומלווה אותם בשנה הראשונה ללימודים, מלמדת אותם לקרוא ולעשות חשבון תוך כדי משחק בקלות ובכיף.

גילאים: 5-6| מחיר: חינם / 10 ש"ח לפתיחת אזור כתיבה

להורדה: Google Play

אפליקציה מהנה ומפתחת מיומנויות חשובות לילדי גן לקראת הכניסה לכיתה א'. המשחקים כוללים הכרת ניקוד, כתיבה, וזיהוי צלילים ומלווים בציורים והוראות קוליות כך שילדים שאינם קוראים יוכלו לשחק בה בעצמם.
האפליקציה מותאמת לטאבלטים ונטולת פרסומות.

גילאים: 5-6| מחיר: חינם / 9.9 ש"ח לגרסה מלאה (תשלום חד פעמי)

להורדה: Google Play

אפליקציה למודעות פונולוגית ותנועות הכוללת פעילויות כמו זיהוי צליל פותח, חרוזים, הברות ועוד בצורה חווייתית ומרהיבה. באחת מהפעילויות, הילד או הילדה מאזינים להברה וצריכים לבחור את ההברה הנכונה מתוך ארבע אופציות. כשהם מצליחים, יש קריאת עידוד וצהלה. יתרון נוסף הוא שהאפליקציה "מדברת" עם הילדים וניתן לבחור האם הם ילד או ילדה בתחילה, ולהזין את שמם לקבלת הוראות אישיות ופידבקים מותאמים אישית.

גילאים: 4+ | מחיר: חינם 

להורדה: Google Play

זאביק קורא

זאביק קורא הוא משחק קסום שיגרום לילד שלך להתאהב בעולם הקריאה. משחקים כמה דקות ביום וחושפים את הילדים לצעדים ראשונים בעולם הקריאה. האפליקציה פותחה בשיתוף מומחים לאוריינות ושפה.

גילאים: 3-5 | מחיר: חינם 

להורדה: Google Play , App Store

אדם ושומרי האותיות

אדם ושומרי האותיות הינו משחק פלטפורמה קלאסי המסייע בלימוד כתיבה קריאה. רמת הקושי והתכנים מותאמים באופן אישי לכל שחקן לפי התקדמותו. בנוסף המשחק מכיל דו"חות להורים אשר בעזרתם ניתן לעקוב אחר התקדמות הילד. 

גילאים: 6-8 | מחיר: חינם/ 5.49$-1.99$ לפתיחת שלבים נוספים

להורדה: Google Play , App Store