משחקים ועזרים ללימוד קריאה וכתיבה

ערכה ללימוד קריאה - נגעתי קראתי
"נגעתי קראתי" היא ערכה רב חושית ללימוד הקריאה המיועדת לסיוע ברכישת מיומנות הקריאה. זוהי ערכה חדשנית ופורצת דרך פרי פיתוחו של ליאור סאקומסקי, המשלבת למידת צלילי הניקוד וסימניו באמצעות חוש המישוש ומאפשרת את לימוד הקריאה בדרך קלה ומהנה, תוך כדי משחק.
הורים ומחנכים, מהיום יש כלי פשוט ויעיל ללימוד הקריאה תוך כדי משחק מהנה המשלב את חוש המישוש, השמיעה והראייה להצלחה מובטחת!
פרטים נוספים על הערכה ניתן למצוא בחוברת הדרכה.

-הטבה בלעדית לגולשי האתר כיף ללמוד-
הזינו קוד קופון: KEFLILMOD7
ותהנו מהנחה של 7% על כל המוצרים
באתר "נגעתי קראתי".

ערכה ללימוד קריאה - צורה צבע וצליל

נוסחה מקורית, מהירה, פשוטה, קלה ומהנה ללימוד קריאה.
ילדים כבר מכירים צורות וצבעים אינטואיטיבית, הן מהטבע ומהציור בגני הילדים והן משפע המשחקים הדידקטים הנמצאים בבתים, בגנים ובכיתות א. צורה צבע וצליל עושה שימוש חדשני בצורות צבעוניות – כלים ידידותיים ומוכרים המאפשרים לימוד הקריאה תוך יצירתיות ותחושת ביטחון – החל ​​​מלימוד אותיות הא ב, ובו זמנית קריאת האלף בית עם ניקוד באמצעות מערכת הכלים הייחודית – לפענוח צופן הניקוד, להרכבת וקריאת מילים ומשפטים מנוקדים עד לקריאה רציפה. שיטה זו מותאמת לילדים בגילאי גן חובה (וגם לפני), כיתה א ולילדים מתקשים בקריאה.

-הטבה מיוחדת לגולשי אתר כיף ללמוד!-
ערכת לימוד הקריאה + 55 מערכי שיעור
לעבודה מיידית – במתנה
הכל כלול ב – 260 ש"ח 

ספר ילדים הופעות חיות

הספר "הופעות חיות" מתרגל שיטת קריאה ייחודית לצמצום שגיאות כתיב. השיטה מבוססת על צילום ושינון קל של האותיות המבלבלות בשפה העברית. האותיות הללו צבועות בצבעים על פי קבוצות כיוון. כאשר קוראים את שירי הספר העין לומדת לצלם את האותיות שמשמעותיות לאיות הנכון. ככל שמתקדמים בקריאת השירים העין מתרגלת לצלם את האותיות הללו גם בקריאת ספרים "רגילים" וכך אוצר המילים הולך וגדל.

הזינו קוד קופון: KEFLILMOD7
ותהנו מהנחה של 7% על כל המוצרים
באתר "נגעתי קראתי"

לוח תלייה מגנטי מחיק אותיות ומספרים - מוצרים לימודיים לילדים

לוח ציור ולימוד מגנטי הניתן לתליה. כולל סט מלא של אותיות עץ צבעוניות ומרהיבות כולל אותיות סופיות, מספרים 0-9 וסימני חשבון. מגיע עם 2 יחידות טוש מחיק + מחק.

לוח מגנט וכתיבה ענק כולל אותיות א'-ב - משחקים לימודיים כיף ללמוד

לוח מגנט וכתיבה לילדים דו צדדי, מחיק. צד אחד לוח מחיק צד שני לוח מגנטי עם גיר.
מכיל: לוח מגנטים, חשבוניה ואותיות א – ב. כולל מדף, אותיות מגנט ללמידה, גירים ללוח וספוג למחיקת הלוח, 27 אותיות אלף בית, טוש כתיבה, 10 גירים ומחק גירים.

קובי-אות – ללמוד מילים ואותיות - משחקים לימודיים

צעצוע חינוכי המלמד ילדים אותיות, קריאה וכתיבה דרך משחק. החוויה והנאה שבלמידה משפרת בצורה ניכרת את הריכוז של הילד, ועוזרת לו לזכור את הנלמד בצורה מיטבית.

משחק ללימוד קריאה וכתיבה לוגי

לוגי טאקי מילים מבית משחקי שפיר – מטרת המשחק היא להיפטר מהקלפים שביד על ידי השלמת מילים המתחילות באחת מהאותיות שבראש אחת משלוש ערמות המשחק. ככל שהמילה ארוכה יותר תפטרו מיותר קלפים. שימוש נכון בקלפי הפקודה בסופן של המילים מעניקים יתרון ומקדמים בדרך אל הניצחון.

מילות קסמים

ספרי ילדים מילות קסמים

הסדרה “מילות קסמים” נוצרה כדי לשרת את לימוד הקריאה בשלבים המוקדמים. הטקסט הוא הומוריסטי ובעל עניין לילדים, ויחד עם זאת הוא מאפשר עיסוק מפורש ושיטתי ברכיבים השפתיים מבלי להיות טקסט מלאכותי.
בסדרת “מילות קסמים” 12 ספרונים שבהם סיפורים משעשעים, דמויות מצחיקות ומשחקי מילים.

הזינו קוד קופון: כיףללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
באתר אגם. כולל כפל הנחות!

עזרים ללימוד קריאה - צמידי אותיות

צמידי אותיות הא'-ב': 2 צמידים צבעוניים עליהם כתובות כל אותיות הא’-ב’. דרך חווייתית ללימוד וזיהוי האותיות. חיפוש אחר אותיות של שמות בני המשפחה, בניית מילים חדשות ועוד. מומלץ כהכנה לכתה א'. 

 10% הנחה, כולל כפל מבצעים!
קוד קופון: כיףללמוד

מילים - משחקים לילדים להעשרת השפה

מילים – מְשַׂחֲקִים שָׂפָה – משחקים לילדים להעשרת השפה.
המשחקים של "מילים" פותחו על ידי שגית כהן, קלינאית תקשורת (MA), העוסקת בתחום מעל לשני עשורים ומלווים אלפי הורים, מטפלים, גננות ומורים, אשר נעזרים בהם על מנת לפתח מיומנויות שפה בקרב ילדים. הקו המנחה את שגית בפיתוח המשחקים הוא פיתוח החשיבה ורכישת השפה בצורה מהנה ככל האפשר הן רעיונית והן עיצובית.

משחק ללימוד קריאה בננהגרהמס

המשחק שזכה להצלחה מסחררת בעולם – משחק מילים המגיע בצורת בננה ובתוכו 144 אריחים באותיות בעברית. המשחק מתאים לפעילות משפחתית לכל הגילאים ומסייע בהעשרת אוצר המילים והשפה של המשתתפים. מטרת המשחק היא להרכיב מילים בתצרף משותף, כאשר לא נותרו אותיות – או מספר האותיות קטן ממספר המשתתפים זה הוא האות לסיום המשחק. המנצח מכריז בננהגראמס! המשחק מתאים לגילאי 7+

עזרים ללימוד קריאה - מניפת אותיות

המניפה כוללת את כל אותיות הא”ב, וכן את סימני הניקוד ושמותיהם.
על ידי הנחת סימני הניקוד על האותיות השונות, הילדים לומדים את מגוון צירופי הקריאה, יוצרים מילים ומשחקים עם האותיות והניקוד שלהן.
המניפה כוללת 37 כרטיסיות: 26 כרטיסיות של אותיות הא”ב, כולל אותיות דגושות ורפות. 11 כרטיסיות של סימני הניקוד. המניפה מותאמת לגודל כף היד של ילדים.

 10% הנחה, כולל כפל מבצעים!
קוד קופון: כיףללמוד

מילים בעיגולים - ארץ עיר בקלפים

ארץ-עיר בקלפים! המשחק מכיל 10 קטגוריות וקלפי אותיות. מי שראשון למצוא מילה בקטגוריה שבקלף המתחילה באות התואמת בצבע שלה לצבע הקטגוריה זוכה בקלף. מי שאוסף הכי הרבה קלפים הוא המנצח. המשחק מתאים לגילאי 6+

פשוט לאיית

משחקים ללימוד קריאה וכתיבה - פשוט לאיית

פשוט לאיית – משחק התאמה מגנטי ללימוד האותיות מ-א’ ועד ת’. משחק המלמד את כל השלבים מלימוד זיהוי האותיות, אות פותחת ואות סוגרת, איות וכתיבה חופשית.
מתאים לילדים מגיל 4 שנים ומלווה את הילד/ה עד עד כיתה ב’.

 10% הנחה, כולל כפל מבצעים!
קוד קופון: כיףללמוד

משחק ללימוד קריאה וכתיבה - רביעיות מ-א' עד ת'

משחק קלפים רביעיות מ-א’ ועד ת’.
מתאים כמשחק משפחתי לילדים מגיל 4+. המשחק מעודד ומחזק את הקריאה. מטרת המשחק – לצבור כמה שיותר רביעיות לפי האות הפותחת ותוך כדי לתרגל שליטה באותיות ובקריאה. מיומנויות נלמדות: העשרת ידע, ראיה חזותית, ריכוז והבחנה.

 10% הנחה, כולל כפל מבצעים!
קוד קופון: כיףללמוד

משחק ללימוד אותיות - חשבוניית אות מעץיות

חשבוניית אותיות מעץ מבית Pit Toys – למדו אותיות בכיף עם חשבוניית האותיות. עשויה ממבנה עץ יציב, מוטות עץ וחרוזי עץ צבעוניים.
מפתח חשיבה ומקנה היכרות ראשונית עם אותיות ומילים.

משחק ללימוד מילים - כיף ללמוד

בוחרים רמת קושי, הכרטיסים הצהובים הם ברמה 1 ומכילים תמונות המתאימות למילים בעלות 3 אותיות והכרטיסים הכחולים הם ברמה 2 ומכילים תמונות המתאימות למילים בעלות 4 אותיות. עורמים את הכרטיסים ברמה הרצויה במרכז השולחן עם הפנים כלפי מטה, פותחים את הכרטיס העליון בערימה והשחקן הראשון שמצליח בעזרת אריחי האותיות שלו להרכיב את המילה שמתוארת בכרטיס לוקח אליו את הכרטיס, השחקן בעל רוב הכרטיסים בסוף המשחק הוא המנצח.

רומיקוב אותיות ומילים - משחקים ללימוד כתיבה וקריאה

משחק הרומיקוב המוכר והאהוב חוזר בגרסה מיוחדת של אותיות ומילים. במשחק ישנם שני שלבים – שלב ההורדה ושלב התמרונים. בשלב ההורדה כל משתתף בתורו יוריד לשולחן מילה בת לפחות 6 אותיות, אם אינו יכול להוריד מילה בת 6 אותיות ייקח אריח מהקופה ויחכה לנסות להוריד שוב בתור הבא, בשלב התמרונים על כל משתתף להוריד לשולחן לפחות אריח אחד על מנת לבנות ותמרן מילה בת לפחות 3 אותיות.
המשחק נגמר כאשר הקופה ריקה ואף אחד אינו יכול ליצור מילה חדשה מהאותיות הזמינות לו והמשתתף שצבר הכי הרבה נקודות הוא המנצח.

משחק ללימוד קריאה וכתיבה - כיף ללמוד

משחק חיפוש מילים לקטנטנים אשר יעזור בשיפור מיומנויות הקריאה וביכולות ההבחנה. מי הראשון שימצא את המילים והאיורים המסתתרים בלוחות וילחץ על הצפצפן? השחקן בעל מירב הנקודות הוא המנצח.

שבץ נא בעברית - כיף ללמוד

משחק השבץ נא המוכר והאהוב מגיע בגרסה איכותית בשפה העברית! התחרו מול משפחותיכם וחבריכם מי בעל אוצר המילים הגדול ביותר. ככל שמספר האותיות גדול יותר ושכיחותן נמוכה יותר ככה ניקוד המילה יהיה גדול יותר, אך זה לא הכל, גם למיקום המילה ולפעמים האות בלוח יש לפעמים השפעה ישירה על ניקוד המילה.

עת לאיית בעברית - משחק ללימוד כתיבה וקריאה

כרטיסי המשחק נבחרו בקפידה כדי לענות על רשימת התפתחותו של ילד בגיל 5, ושיטת הבדיקה הייחודית מבטיחה 0 טעויות! הבדיקה פשוטה ומידית. בחרתם באות לא נכונה? היא לא תיכנס לכרטיס המקודד. המשחק מאפשר אינסוף פעילויות עצמאיות ופיתוח ליצירתיות שלכם ושל ילדכם.