ספרי העצמה לילדים

ספר ילדים לחיזוק הביטחון העצמי - אני זה אני ואני מיוחד

“בבקשה, אני יכול להיות נסיך?” כולם רוצים להיות נסיכים ואריות ובכלל, מנסים להפוך לדמויות שחונכנו לחשוב עליהם כחזקות ומובילות. אבל מה קורה כשהילד לא מספיק חזק להיות אריה? או לא מספיק גבוה בשביל להיות רב-חובל? הספר “אני זה אני ואני מיוחד” לא רק מעודד את הילדים ללכת בדרך שלהם, להיות מי שטבעי להם להיות ולאהוב את עצמם, אלא גם מראה להם שברגע שיבחרו ללכת בדרכם המיוחדת, הם יזכו לאהדה חברתית והגשמה עצמית.

הזינו קוד קופון: כיף ללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
של אגם הוצאה לאור

ספר העצמה לילדים - דרקונית הלילה

לפעמים ילדים קצת מתבלבלים ונוטים לבקש לעצמם כל מיני תכונות של ילדים אחרים. גם אם התכונות האלה לא כל כך טובות.. כמו “לכסות את השמיים בענני עשן..”, זה בדיוק מה שקרה לימימה הדרקונית הכוכבת של הסיפור. במקום לחשוב על הצבעוניות שלה וכמה טוב היא יכולה להביא לעולם בזכות מי שהיא, היא מבקשת להיות כמו כל הדרקונים הרעים שלא מזמינים אותה למסיבה.
איורים מרהיבים וסיפור מקסים שייתן לילדכם דחיפה לחיזוק הביטחון עצמי.

הזינו קוד קופון: כיף ללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
של אגם הוצאה לאור

בעקבות הקול שלי

ספר ילדים בעקבות הקול שלי

דני מפחד לדבר בכיתה. בכל פעם שהוא מנסה לדבר מול כל הילדים, הקול שלו נעלם ולא יוצאת לו מהפה אף מילה. עצוב ומתוסכל הוא יוצא להרפתקה אשר במהלכה הוא פוגש דמויות חכמות ומשעשעות המבקשו לסייע לו למצוא את קולו. בעולם פנטסטי, עטוף בצבעוניות המופלאה שיצרה המאיירת שירלי ויסמן, דני מגלה את חוזקותיו ואת מעלותיו.

האריה שבפנים

ספר העצמה לילדים - האריה שבפנים

לא תמיד קל להיות קטן. עכבר זעיר ומבוהל, שאף אחד אינו מבחין בו, מחליט ללמוד לשאוג. הוא מתייצב אל מול הסכנה ומגלה שגם היצור הכי קטן יכול להיות בעל לב ואומץ של אריה.

טיפה של כוח

במהלך שגרת היום שלנו עם הילדים יש המון רגעים מתסכלים, שבהם קשה לנו להבין למה הם בוכים, כועסים או שאינם משתפים פעולה. במיוחד כאשר אנחנו בטוחים שעשינו הכל "נכון". מה קורה לילדים ברגעים האלו? מה אנחנו מפספסים?
הספר "טיפה של כוח" נותן הצצה ייחודית לאופן שבו תמר, גיבורת הספר, חווה את שגרת היום שלה, וכיצד דברים פשוטים משפיעים על כוחות הנפש שלה, ושל ילדים בכלל. הורים אשר קראו את הסיפור תיארו כי הוא אפשר להם להבין טוב יותר מצבי בכי או כעס אצל ילדיהם, ויצר עבורם "שפה" חדשה המעודדת הבנה הדדית.

ספר העצמה לילדים - ממש עכשיו

"ואולי אני כמו עץ, שעוברות עליו עונות שנה: פעם גשם שוטף את ענפיו ופעם השמש לוהטת על צמרתו. ציפורים מקננות בו, פרותיו ועליו נושרים – וצומחים מחדש, אבל הגזע שלו נשאר תמיד יציב ושורשיו נטועים עמוק באדמה, גם בסערות הכי קשות."
הספר מדבר אל הילדים בשפת המיינדפולנס. שפה שמקנה בטחון עצמי וחוזק נפשי ותורמת להתפתחות נכונה ועיצוב עולמו הפנימי של הילד.
שחף ארז, פסיכולוג קליני ומנחה קבוצות מיינדפולנס לילדים, מצליח להעביר בספרו הדרכה פשוטה ונעימה, שווה לכל נפש, בעזרת דימויים מעולם הטבע והפנטזיה שידברו לכל ילד וילדה.

הזינו קוד קופון: כיףללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
באתר אגם. כולל כפל הנחות!

יוגה לילדים

ספרי יוגה לילדים

רוגע, ביטחון עצמי, כושר וריכוז – אלו הם רק חלק מהיתרונות שילדים יכולים להפיק מתרגול יוגה בגיל צעיר. בנוסף, תרגול יוגה לפני השינה מאפשר לילדים להרפות מהאנרגיה של היום, לאסוף את עצמם לאחר יום של חוויות ולהוביל אותם לשלווה ולרגיעה הדרושים לקראת השינה.

הזינו קוד קופון: כיףללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
באתר אגם. כולל כפל הנחות!

ספרי ילדים - הרשימה לילדים

סדרת הספרים המקסימה של יובל אברמוביץ' שעוזרת לילדים להגשים את החלומות שלהם. 
בין דפי הספרים תמצאו עמודים לצביעה והשלמה וכן מקום לכתיבת ואיור רשימת החלומות.
קהל יעד: גילאי 4-8. הספר מנוקד וקל לקריאה.

ספר לילדים רגישים

מה עושים עם ילד שלא מוכן לגרוב גרביים? רגעי התארגנות בשגרת היום-יום עם ילדים עשויים להיות מלווים במתח רב. הסיפור של תום והגרביים המציקים משקף את הסיטואציה הזו ומאפשר ליצור שותפות בין ההורים לילדים בדרך של הומור. הוא מעצים את הילדים, ומעניק להם ולהורים רגע של נחת בתוך ההתמודדות עם סערת הגרביים והרגשות.
הספר "גרביים זה לא כזה סיפור" הוא הראשון בסדרת "סיפורים שמרגישים", והוא נועד לשקף את ההתמודדות היום יומית של ילדים וילדות שמרגישים את העולם בצורה עמוקה ועוצמתית (רגישות מוגברת).

המילים של מילי - ספרי העצמה לילדים

סיפור מעורר השראה על הכוח ועוצמות הלב של ילדים רגישים.
מילי אוהבת ללמוד, לשחק כדורגל עם החברות שלה ולהמציא המצאות מתוחכמות, כמו ארון רובוטי שמציע מה ללבוש, כרית שזוכרת רק חלומות טובים ומשחת שיניים בטעם מרשמלו ושוקולד. לפעמים המילים סוחפות את מילי כמו גלים ענקיים, והיא מתחילה לדבר ולדבר ולדבר. אבל החברות של מילי לא תמיד מוכנות להקשיב… הסיפור המילים של מילי מתאר את הכמיהה של מילי לכך שיבינו אותה ואת העוצמות שלה ויקבלו אותה כמו שהיא. 

תיבת הרגשות

ספר תיבת הרגשות

אביגיל, גיבורת הסיפור – חווה בכל יום רגש אחר, בעזרת אמה, מגלה אביגיל בכל יום איזה רגש חוותה. בסיומו של יום, אביגיל שולפת את תיבת הרגשות שנמצאת מתחת למיטתה ומכניסה פנימה את הרגש שליווה אותה במהלך היום  – וכבר מצפה לרגש איתו תקום ביום שאחרי. הספר ״תיבת הרגשות״ מיועד לגילאי 3-9. מקדם ומעודד אינטליגנציה רגשית, חושף לקשת רחבה של רגשות ויוצר שיח רגשי פתוח ומקרב.