ספרי ילדים להתמודדות עם פחדים

ספר ילדים בנושא פחדים - דובים לא מפחדים משום דבר

משפחת דובים יוצאת למסע לילי בחיפוש אחר המפלצת שמפחידה את הדובים הקטנים… ידוע שדיבור על הפחד, על כמה הוא טבעי ועל כמה קל יותר להתמודד איתו ביחד, מסייע גם לגדולים וגם לקטנים.
הספר הנפלא “דובים לא מפחדים משום דבר” עושה כבוד לפחד. הוא מתמקד בו ומאפשר לכולם להביט בו מהצד ולצחוק עליו ולבסוף גם להזדהות.
מתאים לגילאי 3+

הזינו קוד קופון: כיף ללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
של אגם הוצאה לאור

ספר ילדים בנושא פחד - הפחד ואני

ילדונת עוברת לגור בארץ אחרת ומתחילה ללמוד בבית ספר חדש, והפחד שלה אומר לה להישאר לבד ולפחד. איך תצליח לרכוש חברים, אם היא לא מבינה מה כולם אומרים? בטח אין אף אחד בעולם שמרגיש כמוה…
סיפור רענן, רלוונטי ושובה לב של הסופרת האיטלקיה הנודעת פרנצ’סקה סאנה, הנוגעת בעדינות, בתבונה ובאמפתיה עמוקה בנושאים של חששות, חברויות, שיתוף והתגברות על פחדים.

הזינו קוד קופון: כיף ללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
של אגם הוצאה לאור

ספרים לילדים שמפחדים - לעזור למפלצון הפחד

מפלצון הפחד הנמצא אצל טוהר הילדה, מתעורר ומתחיל לפחד. המפלצון עובר מסע – הוא לומד שמותר לפחד ומבין את תפקיד הפחד וכיצד הוא עוזר לו.
טוהר מעניקה למפלצון כלים לחיבוק הפחד ולהתמודדות איתו, בעזרת מפלצות טובות כמו מפלצת האור, מפלצת האהבה, מפלץ הצחוק ועוד.
באמצעות הסיפור לומדים הילדים לקחת אחריות, להרגיע את עצמם ולעזור למפלצון שבהם להירגע.
הספר כולל גם בוננות (מדיטצית) מפלצות לרוגע ולביטחון.

ספר להתמודדות עם פחד אצל ילדים - ביחד עם הפחד

בכל ערב כאשר ליהי צריכה ללכת לישון, היא מתחילה לפחד מהמפלצת שמתחבאת בארון. אבא ואמא עוזרים לליהי הקטנה למצוא שיטות להתמודד עם הפחד, להוציא את המפלצת מהחדר ואף לשמור שלא תיכנס לשם מלכתחילה.
הספר מתווך לילד את רגש הפחד מתוך קשת של רגשות. יוצר שיח הורה וילד. בונוס להורים – טיפים מעשיים כיצד לקבל את הפחד מבלי להתכחש אליו.

יש מפלצת בספר הזה

יֵשׁ מִפְלֶצֶת בַּסֵּפֶר הַזֶּה וְהִיא מַזְמִינָה הוֹרִים וִילָדִים לִקְרִיאָה מְשֻׁתֶּפֶת שֶׁהִיא גַּם מִשְׂחָק: נַעֲרוּ, סוֹבְבוּ, נַעְנְעוּ, דַּגְדְּגוּ וְנַסּוּ לְהוֹצִיא אֶת הַמִּפְלֶצֶת הַמְּתוּקָה מִתּוֹךְ הַסֵּפֶר.
טוֹם פְלֶטְצֶ'ר הוּא סוֹפֵר וּמוּזִיקַאי בְּרִיטִי פּוֹפּוּלָרִי. הוּא כּוֹתֵב שִׁירִים, זַמָּר וְגִיטָרִיסְט בְּלַהֲקַת מֶקְפְלַיי, וּבְמַקְבִּיל כָּתַב סִפְרֵי יְלָדִים רַבִּים שֶׁזָּכוּ לְהַצְלָחָה וּלְאַהֲבַת הַקּוֹרְאִים בְּכָל הָעוֹלָם.
גְּרֵג אֵבּוֹט אִיֵּר בְּכִשָּׁרוֹן מִפְלֶצֶת נֶהֱדֶרֶת שֶׁנָּעָה בְּמֶרְחַב הַסֵּפֶר, פּוֹרֶצֶת אֶת גְּבוּל הַדַּף וְיוֹצֶרֶת קֶשֶׁר אֲמִתִּי וְחַם עִם הַקּוֹרְאִים.

אנה ארנבונת ותולי תולעון מוזמנים לישון אצל טדי דובוני. איזה כיף! הם אוכלים ומשחקים יחד, עורכים מלחמת כריות ומטילים צללים על הקירות. מזל שכאשר מישהו מהם קצת נבהל, יש לו על מי לסמוך!
אותה חבורת חברים מהספר “המסע המופלא שלנו לגן הילדים.” חברותם פשוטה, תמימה וסוחפת, גם כאן: כשהאחד נבהל, חבריו עומדים לצדו.
מתאים לגילאי 3+

הזינו קוד קופון: כיף ללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
של אגם הוצאה לאור

ספר ילדים להתמודדות עם פחד - קוין הקואלה

קוין הקואלה לא אוהב שינויים והרפתקאות או בכלל… דברים חדשים. אבל יום אחד מתרחש משהו בלתי צפוי,  וקווין מגלה שגם שינוי יכול להיות נפלא! יוצרי רב-המכר האריה שבפנים מצליחים גם הפעם לספר סיפור חכם ומשעשע בחרוזים ובצבע. 

ספר ילדים על פחד - הינשופה שפחדה מהחושך

ינשופה יושבת בגזע העץ החלול שלה ומביטה בעולם הטובל באור הירח. היא רוצה כל כ לצאת לטיסת לילה עם בארני, ינשוף האסם. אבל לינשופה יש סוד, היא מפחדת מהחושך. האם הינשופה תצליח לצאת לטיסת הלילה עם חברה?

מי מפחד מהחושך

סיפור מרגש העוסק בפחד של הילדים מפני החושך. החושך תוהה מדוע הילדים פוחדים מפניו ויוצא לחפש את התשובה. במהלך המסע הוא פוגש כמה ילדים, מציג את עצמו ומעניק להם חלומות נעימים על אבירים, פיות וקסמים. המסע מוכתר בהצלחה: החושך שמח שהילדים כבר אינם חוששים מפניו והילדים לומדים להתגבר על הפחד ולהתיידד עם החושך.

ספר העצמה לילדים - טיפ טפה אמיץ

האם ארנב קטן וחששן יכול לאזור טיפ טיפה אומץ?
נבי מתכונן להרפתקה הראשונה שלו מחוץ לבית, והוא ממש פוחד. אבל בחוץ מחכה לו עולם מדהים, אם הוא רק יצליח להתגבר! סיפור משעשע, אופטימי ומשרה ביטחון, המלמד שכל אחד מאתנו הרבה יותר אמיץ ממה שהוא חושב.

הזינו קוד קופון: כיף ללמוד
ותהנו מהנחה של 10% על כל הספרים
של אגם הוצאה לאור