ערוצי יוטיוב לימודיים לילדים

ערוץ היוטיוב הרשמי של כאן חינוכית עם מגוון סדרות איכותיות המתאימות לכל קשת הגילאים. להציל את חיות הבר, שוסטר ושוסטר, ילדי בית העץ, שקשוקה ועוד. לקבלת גישה לכל התכנים של כאן חינוכית יש להוריד את האפליקציה של הערוץ. 

EZtoodler הוא ערוץ תוכן חינוכי המלמד אותיות בעברית, סימני ניקוד, מילים ראשונות באנגלית ועוד. בואו להכיר את איזי העיפרון וללמוד יחד איתו בצורה כיפית וקלילה אשר מאפשרת שינון של החומר מבלי להרגיש. בערוץ ישנם תכנים המתאימים לילדים בגיל יסודי וכן תכנים המתאימים לפעוטות. 

ערוץ משחקי הכיף מציג מגוון סרטונים לימודיים בנושאי חיות, חלל, כלי תחבורה, חגים, אותיות, מספרים ועוד. בנוסף ניתן למצוא בערוץ סרטוני יצירה, סקירות של משחקי קופסא, חדרי בריחה אונליין ועוד הרבה דברים טובים. 

ערוץ היוטיוב של מכון דוידסון – הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע. בערוץ אפשר למצוא: הצעות לניסויים ביתיים – סדרת 'מדע בבית', דברים מדעיים שמגניב לראות אבל אי אפשר לעשות בבית – סדרת 'מדע במעבדה', חדשות מדע ובנוסף מאות סרטים בנושאים מדעיים שונים שבחרנו ותרגמנו בתחומי מדע שונים: פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, רפואה, מתמטיקה, אסטרופיזיקה ועוד.

איך נוצרים עננים? איך מייצרים חשמל? מי המציא את הטלפון? בואו ללמוד עם הילי! בערוץ הילימוד תוכלו למצוא סרטונים לימודיים במגוון נושאים: אותיות הא'-ב', חגי ומועדי ישראל, עונות השנה, כדור הארץ והחלל ועוד המון סרטונים בנושאי ידע כללי. 

מביא לילדכם וידאו יהודי, חדשני, חינוכי ומתוק! בערוץ תמצאו מגוון סרטונים לימודיים בנושא צבעים, מספרים, אותיות, חגים יהודיים ועוד. 

5 דקות אנגלית הינה תכנית לימוד חוויתית של משרד החינוך, המתאימה לילדים בכתה ב'-ג'. התכנית מציגה מבחר פרקים באורך של כ-5 דקות, כאשר כל פרק עוסק בלימוד אנגלית בנושא שונה: אוכל, צבעים, חברים, רגשות, חיות, משפחה ועוד. 

פלטפורמה חינוכית באנגלית לילדים בגילאי 3-12. תכנים חינוכיים ייחודיים שעוצבו על ידי מומחים וכוללים סיפורים וסרטונים דידקטיים על ערכים, גיאוגרפיה, היסטוריה, אוריינות, מדע, שפות מודרניות, רגשות, יוגה ועוד.    

ערוץ היוטיוב של "מקום לחיות" עוסק בחיות מחמד ומשק, מסביר באופן קליל או עקיף הרבה על גידול עופות חופשי בלי להיות יותר מדי בוטה. ילדים יכולים ליהנות מאד מלהעביר את הזמן בצפייה בטיולים עם הכלבים, אווזים, פניניות, תרנגולות, שלווים וכד'.

 ABC Mouse Early Learning Academy הינו אתר חינוכי המפעיל תכנית לימודים מקוונת לילדים בגילאי 2-8. תכנית הלימודים כוללת אלפי פעילויות למידה ומאות שיעורים לגיל הרך ועד כיתה ב'. בין הנושאים הנלמדים: קריאה וכתיבה באנגלית, חשבון, מדעים, בריאות אומנות ועוד. בערוץ היוטיוב שלהם תוכלו לצפות במגוון תכנים מתוך תוכנית הלימודים.

הצטרפו לערוץ של ה- Numberblocks ולימדו חשבון יחד איתם בדרך מהנה וחינוכית!

בערוץ Travel Kids, כל פרק לוקח אתכם למסע מרתק אל מקום אחר בעולם! ילדים יגלו תרבויות חדשות, יפגשו חיות מרתקות, ילמדו על נופים מרהיבים ויחוו את הקסם של כל מקום.

הסדרה סופרבוק מלמדת ילדים אמיתות נצחיות וערכיות ולקחים לחיים דרך סיפורי הרפתקאות שובים המבוססים על סיפורי הכתובים. על סיפורים אלה מנצחים שני ילדים ורובוט החוזרים בזמן. הקשר העתידני שנוצר עם גיבורי התנך המוכרים, המקומות והאירועים, יוצר תחושה של פליאה, ציפייה והעצמה. סופרבוק תמיד מספק מסע מרגש, מהנה מלא גילויים ותגליות.