ערוצי יוטיוב לימודיים לקטנטנים

סדרת אנימציה תלת ממדית לפעוטות, מתאימה במיוחד לגילאי שנה עד שלוש. מגוון סרטונים לימודיים בעלי תוכן מהנה וצבעוני המעשירים את אוצר המילים של הפעוטות. הערוץ קיים ב-16 שפות שונות.

ערוץ תוכן לימודי לילדים ולפעוטות. בערוץ תכנים חינוכיים במגוון נושאים- צורות, צבעים, אותיות ומספרים, כלי תחבורה, טבע ועוד. 

צופי הינו ערוץ חינוכי לפעוטות. בערוץ תמצאו סרטונים לימודיים במגוון נושאים: מספרים, צבעים, חיות, אמנות, מוסיקה ועוד. 

הצטרפו לבליפי וצאו לחקור את עולמנו המופלא. איך פועלת משאית מחזור? מה קורה בתוך אוטו גלידה? צאו ליום בחוה או לטיסה מסעירה במסוק משטרה אמיתי! תנו לילדכם לצאת למסע מהנה עם בליפי וללמוד תוך כדי על רכבים, על חיות, על הטבע ועוד. 

ערוץ חינוכי מעולה לקטנטנים, מלא בסרטוני אנימציה תלת מימד מדהימים וצבעוניים ב-HD. מצוין ללימוד צבעים, מספרים, צורות ועוד באנגלית.

סרטונים חינוכיים לתינוקות, פעוטות וילדי גן. בערוץ זה תוכלו למצוא תכנים לימודיים בנושא אותיות ה-ABC, צבעים, צורות, עונות השנה ועוד. מתאים גם ללימוד מילים ראשונות באנגלית. 

שפע של סרטונים בנושא חיות לפעוטות וילדים שאוהבים משחקי דמיון, דרך מצוינת להכרות עם מילים ראשונות באנגלית

בערוץ של Super Simple Songs תוכלו למצוא אוסף שירי ילדים מקוריים אשר מותאמים ללמידה בגיל צעיר. השירים מלווים באנימציה ובבובות והופכים את הלמידה לפשוטה ומהנה. 

ערוץ נוסף ממגוון הערוצים של "Super Simple" בו ניתן לצפות בכל הפרקים של Catie's Classroom – הצגת ילדים חינוכית ומהנה בה שרים, רוקדים, חוקרים ולומדים יחד. וכן בפרקים של Tobee – דמות מקסימה וסקרנית. טובי לומד יחד עם הצופים, מילים ומחוות לשירי ילדים קלאסיים בעזרת חברתו הטובה קייטי. 

אוהבים חיות? הצטרפו ל- All Things Animal TV, ערוץ הסוקר את העולם הקסום של ממלכת החיות! הסרטונים בערוץ מסודרים לפי סביבת המחייה של החיות, עוזרים לילדים לזהות ולהכיר מגוון רב של חיות ומלמדים עובדות מעניינות על כל אחת מהן. 

ג'ורג' הוא קוף קטן וטוב לב, ותמיד מאוד סקרן! כבר כמה עשורים שהרפתקאותיהם של ג'ורג' וחברו האיש עם הכובע הצהוב משמחות ילדים בשובבות ובכיף שלהם. תוכנית הטלוויזיה חושפת כיצד סקרנות היא אבן בניין של למידה, שכן היא מציגה מושגים פשוטים של מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה לצופים הצעירים ביותר.

בערוץ זה תמצאו מגוון סרטונים לימודיים לילדים ולפעוטות המועברים באמצעות משחקים וצעצועים. בואו לצפות בג'נייב משחקת עם דמויות של מפרץ ההרפתקאות ופפה פיג תוך כדי למידת מספרים, מילים בסיסיות באנגלית ועוד. 

מיטב התוכניות של ערוץ בייבי! אוצר מילים עם נוני, עולמן הקסום של החיות, רינת גבאי ומימי בארץ המילים, צוציקים ועוד מגוון תכנים  לקטנטנים בגילאים 6 חודשים עד 3 שנים. 

ערוץ לקטנטנים עם מיטב השירים והסדרות של ערוץ לולי המוכר והאהוב: טלטאביז, פפה פיג, טיגי  הטיגריס, מגלים מספרים עם לולי, אני סופר ועוד המון תכנים חינוכיים ומהנים. ערוץ לולי מבית היוצר של "הופ" מיועד לפעוטות עד גיל שנתיים ופותח ע"י מיטב המומחים בתחום על מנת לייצר תכנים התואמים את הגיל הרך וכן תורמים להתפתחות התינוק או הפעוט.  

KidsFirstTV – ערוץ חינוכי המציג מגוון סרטונים לימודיים לקטנטנים. בעזרת קריקטורות מתוקות ילדכם ילמדו על רכבים, מספרים, צורות ועוד. כל הסרטונים מלווים בהסבר בשפה האנגלית בצורה פשוטה וברורה ותורמים גם כן ללימוד אנגלית. 

ערוץ היוטיוב "סטיב ומגי" מציע סרטונים ושירים ללימוד אנגלית לילדים קטנים. סטיב ומגי, יחד עם חברתם העורבנית, מלמדים ילדים מיומנויות יסוד בצורה מצחיקה ובלתי נשכחת. בערוץ יש שפע של קליפים וסרטונים שיעזרו לילדים ללמוד אנגלית בצורה כיפית ואינטראקטיבית.