ערוצי יצירה לילדים

בואו לצפות בכל הפרקים של מסיבת יצירה, התכנית האהובה של ערוץ ניק ג'וניור. בכל פרק שי-יה ומור ילמדו אתכם להכין יצירה חדשה ומדליקה! אז קדימה, הצטרפו למסיבה הכי כיפית שיש!

ערוץ היוטיוב של דניאל קומיקס – "בואו נצייר קומיקס". בערוץ תמצאו המון סרטונים שילמדו אתכם איך לצייר כל מיני דברים מגניבים מעולם הקומיקס. רמת הציורים היא יחסית ״פשוטה״ כדי שכולם יצליחו לאייר אותם! מתאים לגילאי 7-11

בערוץ רומיגמי תמצאו מגוון סרטונים ללימוד אוריגמי לילדים ולמתחילים, צעד אחר צעד בקלי קלות!

בערוץ Craft For Kids תוכלו למצוא מגוון ענק של ניסויים מדעיים מדהימים ורעיונות מקוריים למלאכה, אותם תוכלו ליישם בבית בעזרת הדרכות פשוטות שלב אחר שלב! 

ללמוד לצייר עם משפחה מקסימה ויצירתית. כל שבוע מתעדכנים שיעורי ציור חדשים בהם האבא מלמד את אחד הילדים לצייר ציור חדש בהתאם לגיל וברמות שונות. הירשמו לערוץ ותתחילו לצייר!

ערוץ צבעוני עם המון רעיונות לפעילויות יצירה שניתן לעשות בבית יחד עם הילדים. עם תוכן חדש ומהנה שעולה לערוץ כל שבוע, תוכלו לעודד את היצירתיות של ילדכם ובעיקר לבלות בזמן איכות משותף! 

הצטרפו לערוץ 5MinutesCrafts הפופולארי, עם יותר מ- 19 מיליון מנויים! בערוץ תוכלו למצוא מבחר עצום של סרטוני DIY, חלקם קלים ליישום וחלקם פשוט כיפים לצפייה! 

בערוץ Draw So Cute תוכלו למצוא הדרכות ציור לכל אמן מתחיל! בעזרת הדרכה צעד אחר צעד תוכלו לצייר דמויות אהובות, חיות, אימוג'י, פרחים, כרטיסי ברכה ועוד. אז קחו טוש ונייר ותתחילו לשפר את כישורי הציור שלכם בכיף ובקלות! 

הצטרפו למקס וצרו יחד איתו קערה מנייר עיתון, תיק ספר מגופיית סבא ישנה, מעצור לדלת בצורת קיפוד ועוד יצירות מגניבות ומקוריות מחומרים ממוחזרים שניתן למצוא בכל בית!

הצטרפו לאפי והכינו יחד יצירות מקסימות ומשחקים לימודיים עם חומרים שניתן למצוא בכל בית.