אבא למה?

פודקאסט לילדים אבא למה
ילדים שואלים שאלות טובות אך לא תמיד ההורים יכולים לענות תשובות טובות. בין אם אנחנו עסוקים, מוטרדים או פשוט לא יודעים. אורן פרבר נשאל בכל פרק על ידי בתו שאלה בתחום המדע. מתפתח ביניהם דיאלוג. הוא משיב לה בשפה קולחת ובגובה העיניים אך ללא התפשרות על דיוק מדעי ומתפתח דיון בין שניהם.
 
פודקאסט המעבדה לילדים וילדות
נצא למסע היכרות עם כדור הארץ. בכל פרק נתחיל בשאלה, והתשובה תגלגל אותנו אל השאלה הבאה. חוקרות וחוקרים יספרו לנו על צמחים, בעלי חיים, מזגי אוויר ואיך אנחנו – בני האדם – משתלבים בעולם המופלא הזה. בתהליך חיפוש התשובות יצוצו שאלות נוספות, והסקרנות תתעצם. מוזמנות ומוזמנים להמשיך את המסע בעצמכם!
 
פודקאסט לבני נוער - פרונטירז מדע לצעירים

האם בקרוב רובוטים מעופפים יביאו לנו פיצה למיטה? למה המוח שלנו החל להשתנות לאחרונה? האם בקרוב נראה בגן החיות ממותות? מדוע אנשים מסוימים לא מצליחים לשכוח ואיך נלחמים בחיידקים בעזרת משטחים חלקלקים? ההסכת מספר את הסיפורים המרתקים ביותר מחזית המדע – שנכתבו ונערכו על ידי מדענים וילדים. מוכנים לצאת להרפתקה? הסכת מותאם לבני נוער בשיתוף מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים.

פודקאסט לילדים ילדי טבע

פודקאסט לילדים בנושא טבע וגיאוגרפיה. מגוון הנושאים מוסברים בשפה פשוטה המותאמת לילדים בגיל 4+ ולהאזנה משפחתית . מומלץ לשמיעה ברכב!

פודקאסט איך העולם עובד

ארנון זמיר לוקח את הילדים למסע מרתק בעולם המדע והטכנולוגיה. בכל פרק נכיר תופעה או תהליך ונלמד מה עומד מאחוריו, איך הוא נבנה ומהם מנגנוני הפעולה שלו.

מסע אל גוף האדם
בפודקאסט 'מסע אל גוף האדם' יואב ויאיר יוצאים למסע במערכות השונות של הגוף שלנו. אנחנו מכירים את מערכת הנשימה, ההובלה, ההגנה ומערכות אחרות, ולומדים על ההסתגלות המרתקת של הגוף לסביבות חיים שונות ומשונות.
 
פודקאסט האוניברסיטה הקטנה של המדעים

מבוסס על ספרו של רן לוי "האוניברסיטה הקטנה של המדעים", המביא דוגמאות, אנקדוטות וסיפורים על מדע וטכנולוגיה: חלל, רפואה, ביולוגיה, פיזיקה, מדעי כדור הארץ, כימיה ועוד. כל פרק מביא סיפור קצר באחד מתוך מגוון של נושאים מדעיים.

פודקאסט שלושה שיודעים

לאן ואיך נעלמו המים ממאדים? התרופה שיכולה להאט את הקורונה, המגנט הדק בעולם ועוד.. בואו ללמוד על מגוון נושאים מעניינים עם דודו ארז והמומחים. 

פודקאסט עושים חלל

פודקאסט על חלל על קדמה ועל הסקרנות האנושית, בואו לשמוע על הנושאים והשאלות החמות ביותר בתחום החלל.

פודקאסט לילדים - מדברים מדבר

מדברים מדבר – תכנית לילדים וילדות שמביאה אליכם את כל הטוב שבמדבר! אגדות, טיולים, בעלי חיים, צמחים, ילדים שמספרים על החיים הנפלאים במדבר. 

פודקאסט לילדים - תעלומות במדעטק

סדרה לכל המשפחה בה צמד ילדים וחמוס פותרים תעלומות במדעטק חיפה.
בואו לפגוש את רוני, אור ובאקי החמוס ואת שלל הדמויות ההיסטוריות המשעשעות שהם פוגשים בדרך לפתרון תעלומות.